پرسشنامه فناوری اطلاعات

نوع فایل
word
حجم فایل
35 کیلوبایت
تعداد صفحه
5
دسته بندی
تعداد بازدید
288 بازدید
۳,۹۰۰ تومان
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل کامل ترین و بهترین پرسشنامه فناوری اطلاعات می باشد که با کمترین قیمت در سایت سحا فایل قرار گرفته است که با خرید و دانلود آن نیاز شما را به هرگونه جستجوی بیشتری برطرف خواهد نمود.

دانلود پرسشنامه فناوری اطلاعات

این پرسشنامه در قالب word و در 5 صفحه و 10 گویه، قابل ویرایش، شامل: توضیحات جدول توصیف نمره گذاری متغیر عادت های خواندن ضریب پایایی پرسشنامه عبارات پرسشنامه

روش تحقیق

تحقیق حاضر به روش پیمایش انجام می گیرد. بنابراین یک تحقیق توصیفی –همبستگی است. در ابتدا با روش اسنادی (کتابخانه ای) چارچوب نظری تحقیق با استفاده از مطالعات انجام گرفته و نظریات موجود تدوین گردیده و پس از ارزیابی تحقیقات و نظریات مرتبط با موضوع و شناخت وضعیت کنونی، به تدوین شاخص ها و متغییر های تحقیق پرداخته شده و در نهایت با استفاده ازگویه سازی، پرسشنامه تحقیق تهیه گردیده و به شیوه میدانی به جمع آوری داده های لازم پرداخته شده است. این تحقیق به لحاظ هدف نیز در دسته ی تحقیقات کاربردی قرار دارد؛ چرا که به قصد کاربرد عملی نتایج و یافته ها برای حل مشکلات خاص متداول در آموزش و پرورش استان مازندران انجام گرفته است.

3-2-جامعه آماری

جامعه آماری تحقیق حاضر را کلیه کارکنان ادارات آموزش و پرورش استان مازندران تشکیل می دهند. برای این منظور سه اداره آموزش و پرورش در مرکز، شرق و غرب استان در نظر گرفته شد. در مرکز استان اداره آموزش و پرورش شهر ساری، در شرق استان اداره آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه و در غرب استان اداره آموزش و پرورش شهرستان رامسر انتخاب شد. طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در سال تحصیلی 93-92، در مجموع ، 4734 نفر کارمند در اداره آموزش و پرورش شهر ساری هم در بخش شهری و هم در بخش روستایی، 551 نفر در شهرستان گلوگاه و 669 نفر در شهرستان رامسر مشغول خدمت می باشند. بنابراین به طور کلی جامعه آماری تحقیق حاضر برابر با 5954 نفر می باشد. لازم به ذکر است که این تعداد کارکنان علاوه بر دو بخش روستایی و شهری، شامل کارمندان مدارس دولتی و غیر دولتی و نیز کلیه پایه های تحصیلی اعم از ابتدایی، راهنمایی، متوسطه عمومی و فنی و حرفه ای و کاردانش می گردد.

3-3-حجم نمونه و روش نمونه گیری

حجم نمونه تحقیق حاضر با توجه به جدول تعیین حجم نمونه گرجسی و مورگان برابر با 361 نفر می باشد. به منظور کاهش خطا ، این تعداد به 400 نفر افزایش داده شد. بنابراین حجم نمونه تحقیق برابر با 400 نفر است. روش نمونه گیری نیز به صورت خوشه ای بود. به این شکل که ابتدا استان مازندران را به سه منطقه ی جغرافیایی مرکزی، شرقی و غربی خوشه بندی نموده و سپس هر منطقه را به شهرستان های مربوط به آن خوشه بندی کرده و از هر منطقه یک اداره آموزش پرورش که نماینده آن منطقه باشد انتخاب گردید. در نهایت کارکنان هر یک از این ادارات به طور تصادفی انتخاب و پرسشنامه در اختیار آنان قرار گرفت.

راهنمای خرید:
  • به مبلغ فوق 1 درصد به عنوان کارمزد از طرف درگاه پرداخت افزوده خواهد شد.
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسشنامه فناوری اطلاعات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *